Vyhledávání

Přihlásit se

Heslo jsem zapomněl

Jsem tu poprvé a chci se registrovat

Často kladené dotazy

Objednávka

Nepřišlo potvrzení objednávky?

Kopie Vaši objednávky je automaticky a ihned po dokončení procesu objednání ve Vaší emailové schránce. Pokud jste zadali správný email a kopii objednávky přesto nevidíte v doručené poště, zkontrolujte si prosím spamový koš nebo filtr, který mohl zprávu odstranit. Označte si naši adresu jako důvěryhodnou, aby Vám další zprávy byly doručeny správně. Pokud i přesto zprávu nenaleznete, kontaktujte nás.

Kde naleznu údaje k platbě?

Pokud jste vybrali jako formu platby bankovní převod, jsou veškeré údaje k provedení platby v kopii Vaši objednávky ve Vašem emailu. Opětovnou rekapitulaci platebních údajů zasíláme emailem také ve chvíli, kdy je zboží již nachystáno k odeslání a Vaší platbu ještě u nás nevídíme.

Výměny a vrácení

Je možné objednané zboží vyměnit nebo vrátit?

Ano, v případě volby špatné velikosti, nebo pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete jej do 14 dnů vrátit (registrovaní zákaznici 30 dní). Postup pro výměnu nebo vrácení zde. V případě dotazů nás kontaktujte emailem.

Běžná zákonná lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy je 14 dní od převzetí zásilky.

Lze vyměnit za jiné zboží?

Ano, zboží můžete vyměnit i za libovolně jiný sortiment z naší nabídky. Pokud je cena nově vybraného zboží nižší, uveďte číslo Vašeho účtu, kde Vám bude přeplatek zaslán. Pokud je cena vyšší, bude Vám nedoplatek a možnosti jeho úhrady sdělen emailem.

Jak dlouho trvá výměna?

Pokud je nově vybrané zboží skladem, tak je výměna realizována ihned po přijetí a kontrole vráceného zboží. Pokud není nově vybraná varianta v katalogu (a je k objednání), tak je výměna realizována jakmile nám zboží dorazí na sklad. Můžete se informovat emailem.

Jakým způsobem Vám poslat balík pro výměnu zboží nebo pro vrácení zboží?

Zásilky zasílejte na adresu provozovny ELEGANT.cz, Nebory 585, 739 61 Třinec. Zboží nebalte do papíru, fólie, ani jiného sáčku, ale do pevných kartonových krabic (pokud jsme Vám zboží v takovéto krabici zaslali), aby nedošlo k poškození během přepravy. Poškozené nebo jinak znehodnocené zboží nelze přijmout zpět, resp. vrátit celou kupní částku tohoto zboží.

Vracela jsem zboží s požadavkem na vrácení peněz, kdy přijdou?

Pokud jste zboží vrátila v pořádku, tak Vám bude platba zaslána na účet nejpozději do 1-3 pracovních dní (nejpozději v zákonné lhůtě, která je 14 kalendářních dnů). Pokud byla započítaná objemová sleva nebo jiná zákaznická sleva a vrácením tato podmínka není již splněna, je vrácena částka upravena o tuto hodnotu nebo službu.

Jak je to s vrácením poštovného?

Výňatek z obchodních podmínek v souladu s novým občanským zákoníkem: Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Skladová dostupnost

Zboží je skladem, kdy mi přijde, kdy odešlete balík?

Veškeré zboží je skladem a okamžitě k odeslání a vyzvednutí na naší provozovně. Pokud objednáte v pracovní dny do 13.-15. hodiny, odešleme Vám zásilku ještě tento den a následující pracovní den bude balík u Vás. Pokud objednáte mimo pracovní dny a ve večerních hodinách, je zásilka odesílána nejbližší pracovní den.

Chci objednat více kusů, máte je k dispozici?

Pokud není Vámi požadovaný počet kusů okamžitě k dispozici, zobrazí se Vám tato informace již v nákupním košíku. Po přijetí objednávky Vám obratem potvrdíme termín vyřízení Vámi požadovaného počtu kusů.

Kdy mi zboží dorazí, je skladem?

Máme vlastní sklad s více než 50.000 položkami ihned k odeslání. U každé varianty zboží je zobrazeno, zda je skladem a v kolika kusech. Veškeré položky skladem, pokud objednáte v pracovní den do 10. - 14. hodin, Vám budou odeslány ihned tentýž den a následující pracovní již balíček bude u Vás. Pokud objednáte položku označenou - skladem u dodavatele, nebo vyšším množství (informace na detailu zboží/varianty a také v nákupním košíku), obratem Vám potvrdíme přesnější termín dodání.

Slevové poukazy a vouchery

Kde koupit dárkový poukaz?

Informace k dárkovým poukazům

Jak použít slevový kupón?

Zkontrolujte prosím údaje o Vašem kupónu a zda: 1. je ještě platný, 2. splňuje obsah Vašeho košíku podmínky jeho použíti (vybrané zboží nebo hodnota nákupu), 3. opsali jste správně jeho kód. Slevový kód vepište během objednávání v nákupním košíku do políčka pro dárkový voucher a stiskněte tlačítko ENTER na Vaší klávesnici. Vlastníte-li více kódů, uplatněte v objednávce ten, který je pro Vás výhodnější. Kódy nelze mezi sebou kombinovat.

Zapomněla jsem uvést slevový kupón do objednávky

Ano, slevu lze uplatnit, pokud zásilka nebyla ještě zpracována na expedici. Kontaktujte nás na info@pradlo-elegant.cz nebo 731 033 038, nebo slevu uplatněte do další objednávky.

Proces objednávky

Jak vybrat správnou velikost?

Na detailu každého výrobku je pod fotografiemi záložka s tabulkou pro daného výrobce a tlačítko "Jakou velikost" nad nabídkou dostupných velikostí.

Lze si zboží osobně vybrat, prohlédnout, vyzvednout?

Ano, veškeré zboží skladem si můžete osobně a ihned zakoupit na našem výdejním místě Nebory 585, 739 61 Třinec, po-pá 8:00-16:00, tel.: 731 033 038. Zboží si také můžete vyzkoušet ve zkušební kabince. Náš personál Vám ochotně pomůže s výběrem a nákupem.

Platba kartou místo dobírky

Ano. Zásilky odeslané na dobírku pomocí kurýrů je možno při převzetí hradit jak v hotovosti, tak platební kartou. U České pošty jen u vybraných balíkových doručovatelů. U Zásilkovny na výdejních místech s platebním terminálem.  Při objednávce volte možnost Dobírka = v hotovosti při převzetí zásilky.

Jak zaplatit kartou již při objednávce

Během objednávky vyberete možnost  bezpečné platby GOpay a budete automaticky přesměrování na platební bránu, kde zaplatíte za objednávku pomocí platební karty. Pokud by tato platba neproběhla, nabídneme Vám emailem náhradní řešení.

Newsletter - obchodní sdělení

Kde naleznu Váš newsletter?

Může se stát, že newsletter Vám ve Vaší emailové schránce spadne do složky hromadné nebo komerční sdělení, kde si jej můžete otevřít.

Jak se k odběru přihlásit?

Přihlásit se můžete v dolní části naších stránek, kde je příslušný formulář.

Jak se odhlásit?

V patičce reklamního sdělení je vždy odkaz pro rychlé odhlášení. Máte-li účet s plnou registrací máte možnost se také odhlásit přímo v menu vašeho účtu.

Cookies

Naše společnost používá soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům. Kliknutím na tlačítko přijímám nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.