Potřebujete poradit? +420 555 444 385

Podprsenky

Filtrovat

Cena

689
1 589

Velikost

Barva

Podprsenky - Triumph

Toužíte po podprsence, která vypadá perfektně, přesně vám padne, je pohodlná a vyrobená z jemných, ale odolných materiálů? Push up i soft podprsenky v elegantních a smyslných střizích, jako jsou bralette, bardot či plunge nakoupíte právě zde. Vyberte si ze široké nabídky barev a materiálů. Vaši dokonalou podprsenku najdete lépe pomocí filtru, kde stačí zadat vlastnosti podprsenky. Máte raději vyztuženou, krajkovou nebo podprsenku s kosticemi? Potřebujete kojící podprsenku? Anebo zcela neviditelný model silikonové podprsenky či silikonové vycpávky? Ať už máte svůj oblíbený střih podprsenky, nebo si spodní prádlo vybíráte podle příležitosti, u nás nakoupíte výhodně kvalitní podprsenky pro všechny účely.

Filtr
39 produktů

Historie značky Triumph sahá až do 19. století

Značka je tu pro nás již od roku 1886, kdy korzetář Johann Gottfried Spiesshofer a obchodník Michael Braun založili výrobnu korzetů. Všechny se vyráběly ručně v Německu. Pod značkou Spiesshofer & Braun se již v roce 1892 začaly prodávat do Anglie. Hlavní princip značky se nezměnil dodnes: nabídnout ženám krásné a kvalitně zpracované prádlo, které zlepší jejich kvalitu života. 

Ve 20. století změnili svůj název na Triumph. Zdůrazňuje kvalitu a řemeslné zpracování a je pojmenovaná podle Vítězného oblouku v Paříži. 

V roce 1922 uvedli na trh svou první podprsenku a ještě v polovině 30. let byli největším evropským výrobce korzetů. V 90. letech se staly tvářemi značky Triumph Naomi Campbell a Helena Christensen. Dnes je značka známá po celém světě. 

 

 

Značka pro znalce: Triumph

Značka se v průběhu let rozrostla do jednoho z největších výrobců spodního prádla na světě.

Ve spodním prádle se zaměřují nejen na praktičnost, ale i pocity. Věří v individuliatu každé ženy a záleží jim na jejich emocích. Vytváří nejen produkty, ale i zážitky, které jsou skutečně osobní. Neustále na sobě pracují. Záleží jim  na minimalistický dopad na životní prostředí. Řídí se nejen novými vlivy, ale i intuicí.